درگیری شدید پس از بازی در انزلی
نوشته شده توسط : Saliman

پس از پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان زمین چمن ورزشگاه تختی به پارکینگ اتومبیل ها و محل زد و خورد تماشاگران تبدیل شد.

به گزارش مهر از ورزشگاه تختی بندرانزلی، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی که با قهرمانی پرسپولیس همراه بود افراد بسیار زیادی به سمت زمین یورش بردند و در چشم برهم زدنی زمین چمن سبز به محل زد و خورد تماشاگران دو تیم با یکدیگر و دخالت نیروی انتظامی تبدیل شد.

در این بین افراد زیادی با حضور در زمین در جشن و شادمانی بازیکنان پرسپولیس شرکت کردند. نیروی انتظامی در این دقایق تلاش بسیاری کرد تا نظم را بر زمین حاکم کند اما هجوم تماشاگران دو تیم به زمین همه چیز تحت تاثیر قرار داد و یورش آنها اوضاع را به بدترین شکل ممکن پیش برد.

در حالی که نیروی انتظامی نتوانست نظم را بر ورزشگاه حاکم کند، بازیکنان پرسپولیس نتوانستند به شادی بپردازند. در این بین چند اتومبیل نیروی انتظامی و آمبولانس های ورزشگاه وارد زمین شدند و درست در منطقه مرکزی پارک کردند.

برخی هواداران نیز به آمبولانس هم رحم نکردند و شیشه های آن را شکستند. پلیس هم که کنترل ورزشگاه از دستش خارج شده بود ناچار به استفاده از گاز اشک آور شد. در این دقایق تماشاگران به ناچار از ورزشگاه خارج شدند اما بی نظمی همچنان در اوج خودش قرار داشت.

همچنین هجوم تماشاگران به داخل زمین چمن ورزشگاه تختی انزلی مسئولان اجرایی این دیدار را مجبور به استفاده از گاز اشک آور کرد.

در حالی که بیش از 30 دقیقه از پایان دیدار تیم های فوتبال ملوان و پرسپولیس و قهرمانی شاگردان علی دایی گذشته بود اما هنوز خبری از جشن قهرمانی نبود و هجوم تماشاگران به داخل زمین نظم ورزشگاه را مختل کرد. در این بین ماموران برقرار کننده نظم ناچار شدند برای متفرق کردن تماشاگران از گاز اشک آور استفاده کنند که این امر باعث مصدومیت بیش از 10 تماشاگر شد.

با این وجود بازهم نظم مورد نظر در ورزشگاه برقرار نشد و درگیری هایی بین طرفداران تیم ملوان و پرسپولیس و همچنین ماموران بوجود آمد. این اتفاقات در شرایطی رخ داد که علی دایی با حضور در زمین قصد آرام کردن تماشاگران را داشت و فرهاد پورغلامی نیز به بازیکنان تیمش دلداری می داد.

در شرایطی که جو ورزشگاه کاملا متشنج شده بود ماموران از تصویری برداری خبرنگاران و عکاسان جلوگیری کردند و دوربین های برخی عکاسان را ضبط کردند.

www.alef.ir





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: